ЗВЕРНЕННЯ до ТОВ «ГАЗОВА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОКОМ» можна подати наступним чином

  • зателефонувати за номером: +380 (57) 759-01-81
  • надіслати електронний лист на адресу [email protected]
  • надіслати листа поштою на адресу: Україна, 61166, м. Харків, пр. Науки, 22, к. 9
  • передати звернення безпосередньо до офісу за адресою:
    Україна, 61166, м. Харків, пр. Науки, 22, к. 9

Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензій

Документ має містити наступну обов’язкову інформацію:

  • для побутового споживача: прізвище, ім’я, по батькові, адреса;
  • для побутового споживача: прізвище, ім’я, по батькові, адреса.

Чітко викладено суть звернення, заяви, скарги, пропозіції чи вимоги.

Письмове звернення/скарга/претензія повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати та осіб підписантів. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді також має бути зазначено контактні дані (контактний телефон, електронну поштову адресу або відомості про інші засоби зв’язку з ним), на яку заявнику може бути надіслано відповідь. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.

РОЗГЛЯД звернення/скарги/претензії

Надання попередньої відповіді щодо можливості вирішення питання або повідомлення про початок розгляду звернення/скарги/претензії та строки його розгляду надаються в найстисліші терміни за наявності зворотніх контактів запитувача. Попередня відповідь надається протягом одного робочого дня від дня отримання звернення/скарги/претензії.

Звернення/скарга/претензія розглядається в термін, визначений чинним законодавством України.


НАДАННЯ ПОВІДОМЛЕНЬ ПРО ЗАГРОЗУ ЕЛЕКТРОНЕБЕЗПЕКИ

  • зателефонувати за номером  +380 (57) 759-01-81
  • або надіслати листа електронною поштою на адресу 
    [email protected] із поміткою в темі листа “ТЕРМІНОВО! ЕЛЕКТРОНЕБЕЗПЕКА”