ЗВЕРНЕННЯ до ТОВ «ГАЗОВА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОКОМ» можна подати наступним чином
- зателефонувати за номером: +380 (57) 759-01-81
- надіслати електронний лист на адресу [email protected]
- надіслати листа поштою на адресу: Україна, 61166, м. Харків, пр. Науки, 22, к. 9
- передати звернення безпосередньо до офісу за адресою:
Україна, 61166, м. Харків, пр. Науки, 22, к. 9
Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензій
Документ має містити наступну обов’язкову інформацію:
- для побутового споживача: прізвище, ім’я, по батькові, адреса;
- для побутового споживача: прізвище, ім’я, по батькові, адреса.
Чітко викладено суть звернення, заяви, скарги, пропозіції чи вимоги.
Письмове звернення/скарга/претензія повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати та осіб підписантів. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді також має бути зазначено контактні дані (контактний телефон, електронну поштову адресу або відомості про інші засоби зв’язку з ним), на яку заявнику може бути надіслано відповідь. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.
РОЗГЛЯД звернення/скарги/претензії
Надання попередньої відповіді щодо можливості вирішення питання або повідомлення про початок розгляду звернення/скарги/претензії та строки його розгляду надаються в найстисліші терміни за наявності зворотніх контактів запитувача. Попередня відповідь надається протягом одного робочого дня від дня отримання звернення/скарги/претензії.
Звернення/скарга/претензія розглядається в термін, визначений чинним законодавством України.
НАДАННЯ ПОВІДОМЛЕНЬ ПРО ЗАГРОЗУ ЕЛЕКТРОНЕБЕЗПЕКИ
- зателефонувати за номером +380 (57) 759-01-81
- або надіслати листа електронною поштою на адресу
[email protected] із поміткою в темі листа “ТЕРМІНОВО! ЕЛЕКТРОНЕБЕЗПЕКА”